BUDOWANIE POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ

Nie ulega także wątpliwości, że etap budowania pozy­tywnych doświadczeń związanych z naukąnierozerwalnie kojarzy się młodzieży doby elektronicznej z wykorzystaniem mediów w edukacji zorganizowanej. Usprawiedli­wieniem dla nauczycieli pozostających przy tradycyjnej formie nauczania nie może zatem być fakt wykorzystywania przez uczniów mediów poza szkołą. Nie powinno się też zezwalać pedagogom na wprowadzany często schemat „odpoczywania” od nowości technologicznych podczas lekcji. Wręcz przeciwnie, oddzielanie sięprze- paścią przestarzałych upodobań, może doprowadzić do nagminnego bojkotowania przez znudzoną młodzież szkolnych murów.

Witaj na mojej stronie o dzieciach i relacjach w rodzinie! Znajdziesz tutaj wiele porad zaczerpniętych z życia mojego i moich znajomych . Mam nadzieję, że podoba Ci się taka tematyka. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)